Cu taxiul

Cred ca as putea scrie un articol de fiecare data cand merg cu taxiul, mai ales seara, care e un fel de stimulent pentru discutiile initiate de soferii de taxi. Ziua, fluxul de vorbe al taximetristilor e mai scazut, insa seara e un mediu propice pentru ca fie au baut ceva, fie nu vor sa ii cuprinda somnul, fie se plictisesc. Rareori s-a intamplat sa nu aud povestiri despre viata personala, despre probleme sociale,despre politicieni, clienti rauvoitori sau alti conducatori auto neindemanatici. Totul se intampla pe coloana sonora a marilor virtuozi ai manelelor. Cum nu sunt foarte vorbaret din fire, mai ales pe temele abordate de ei, ma rezum la a aproba sau a nega si la a-i lasa sa isi continue monologul. Au si obiceiul de a-si aprinde tigara sau de a da drumul la manele, ulterior intreband daca esti deranjat de asta.
Printre exceptii sau cazurile deosebite pe care le-am intalnit pana acum s-au numarat un taximetrist care asculta „Radio Trinitas”, altul care avea masina tunata si cronometra cursele sau, cel mai recent caz, un sofer care chiar s-a purtat profesionist, promovand cu patos performantele companiei de taxiuri la care lucreaza.

2 responses to “Cu taxiul

  1. eu am dat de unul acum cateva zile, culmea prima oara cand am mers singura cu taxiul, care imi explica cum e cu franele de la masina lui in cazul in care pe jos era gheata si zapada..dement om:))plus ca a trecut si pe rosu…oricum am ajuns intreaga casa:d

  2. O data am prins unu care imi povestea cum a facut aceelasi liceu ca mine „Cantemir” si a terminat si Politechnica… si era taximetrist…am ramas foarte socat…

Lasă un răspuns

