Nu, pogodi!

Cand eram mai mic am prins si eu difuzarea celebrelor desene animate „Nu, pogodi„, la televizunea nationala, cu iepurasul si cu lupul cel rau, care spunea mereu „Nu zaietz pogodi!” („Lasa ca te prind eu iepurasule”). Pentru vremea aceea stiu ca le asteptam cu nerabdare mai ales ca nu existau prea multe alternative. In noua grila de programe, pe care OTV-ul a imbogatit-o cu surle si trambite, am descoperit, in timp ce schimbam posturile, ca se regaseste si acest serial. Poate ca nu am mai fost la fel de entuziasmat ca atunci cand eram mic, dar m-a tinut in fata ecranului pana la final amintirea unor franturi din copilarie. Desenele nu sunt dublate sau subtitrare, desi exista schimburi de replici in limba vecinilor nostri care i-ar putea face pe cei mici sa se uite lung si bine la ce se intampla. Cu toate ca au o vechime destul de mare si nu mai beneficiaza de tehnica zilelor noastre, pentru noile generatii as prefera sa fie difuzate mai des desene animate vechi precum Tom&Jerry, Flinstones, Mickey Mouse etc, care din punct de vedere calitativ mi se par superioare celor pline de violenta de astazi.

One response to “Nu, pogodi!

  1. eu nu am mai auzit de aceste desene de care amintesti tu aici…si nu sunt cu mult mai mica decat tine:D:D in fine…mi-e si mie tare dor de tom si jerry, the flinstones…de fiecare data cand mai apuc un episod ma uit cu cea mai mare placere si imi amintesc:)…nice post

Lasă un răspuns

