It`s a new day

N-am mai scris de 4 luni si cu ocazia trecerii in noul an m-am hotarat sa redescopar placerea de a „blogui” chiar in aceasta prima zi a anului 2009. Azi-noapte am intampinat in Ploiesti, alaturi de multi ASER friends, noul an care sper sa-mi aduca mai putine rascruci si o viziune mai clara asupra pasilor pe care ii voi face.

S-au intamplat foarte multe evenimente deosebite in anul precedent si, in special, experiente noi si provocari constante, in perioada de timp in care blogul meu a fost cu „volumul la minim” . N-o sa pot scrie despre ele, dar imi propun ca de acum incolo sa am continuitate si sa nu mai las blogul meu sa treaca prin asa ceva :). It`s a new day pentru blog si.. pentru mine.

One response to “It`s a new day

  1. Ma bucur ca reiei scrisul pe blog:)
    Mult spor si sper ca anul acesta sa luam cele mai bune decizii, in ceea ce ne priveste pe fiecare dintre noi.
    Pup si la multi ani!

Lasă un răspuns

