Sa dam jos colbu`

Am venit sa fac un pic de curatenie pe blogu meu pentru ca s-a pus praful in straturi de cand nu m-am mai ocupat. Intre timp am fost la Cheile Gradistei un „top spot” pentru mine care si-a cam pierdut din farmecul de altadata datorita „invaziei” de gratare,manele , vile ,SUV-uri ,PET-uri si ATV-uri . Am vizitat Cetatea Rasnovului care a fost amenajata destul de dragut si am avut ocazia sa ma joc cu arcul cu sageti si sa trag la tinta mai mult pe langa ;)). La intoarcerea spre Bucuresti am dat si pe la Pestera Dambovicioara unde, din nou aceeasi situatie ca in locul de unde plekasem…mai lipsea putin si pestera se transforma in parcare subterana pentru ca romanul s-a nascut in masina si mersul pe jos dauneaza grav burtii.Am ramas suprins ca ghizii din pestera erau pusti de 9-10 ani care cunosteau toate cotloanele ,aveau un text invatat pe de rost si am aflat ulterior, ca puteau sa vorbeasca si in engleza sau franceza 😉 .
All in all a fost refreshing si dupa aceasta excursie nu trebuia sa ratez Liberty Parade.
Drumul spre mare a fost foarte aglomerat ,desi am plecat la 4 din Bucuresti ,autostrada a fost full . Am fost cazat in Constanta , aproape de Mamaia , care m-a dezamagit prin imaginea de bazar pe care o promoveaza.
La Liberty …show exploziv , seturi slabute , Carl Kennedy a fost la inaltime, cocalari din belsug si nu in ultimul rand , multi care au gresit locatia si probabil ca au vrut sa ajunga la spectacolul cu MC Gutza si Dj Salam – „Vrea gagica mea la mare” :)).

2 responses to “Sa dam jos colbu`

  1. Cred ca si noi am gresit locatia..:)))da asta e daca era scump biletul la spectacolul vedetelor maneliste:-<

  2. imagine de bazar si nu numai. Mamaia nu mai e ce a fost.. asta daca a fost cevavreodata . oricum lasa muuult de dorit 😐

Lasă un răspuns

